party at a rich dude's house

igår var det party party ute i skogen. jag har skadat mig i hjärnan och på benet. cuttat upp värsta såret, har ingen aning om vad det kommer ifrån, men ont gör det. jag bella & johanna gick till "festen" tillsammans, sådär lagom borta. men det var mysigt ändå. öööh. vet inte vad som hände, allt bara rullade på.
kom hem vid 12 kanske, skit tidigt haha. vi sov typ ute och det var 6 grader i natt så vi frös typ ihjäl. vaknade typ vid 5, har inte sovit mycket alls. klev in i huset klockan 7 i morse, med en chipspåse i den ena handen och datorn i den andra. väckte alla. kollade på lejonkungen 2 för ett tag sedan, den är fan brutal. är sjukt trött och seg, ska nog göra mat eller något, oboy. fan vad gott. mjölk.
JAG ÄLSKAR MIN NYA SKOLA & MIN KLASS ♥ puss på deom.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0