puss

var ute och gick med hundarna i en timme och en kvart i morse, fan vad skönt det var. lyssnade på musik och sjöng så jag inte skulle kunna tänka, det fungerade. sen hjälpte jag mamma med att bära massa jävla plankor, svettigt värre. nyss var jag ute och red på min älskade ponny, hon var dum i huvudet som vanligt. mötte typ 5 kor i skogen så fick vända och galoppera hem. min ponny är livrädd för kor. nununu ska jag sitta här och deppa en stund, sen ska jag åka på min coola moped till hsara.
UH. i morgon ska jag till staaaaan, sen börjar skolan imorgonmorgon. övermorgon heter det ja. hate u all. puss.

If you're over me, I'm already over you
If it's all been done, what is left to do
How can you hang up if the line is dead
If you wanna walk, I'm a step ahead
If you're moving on, I'm already gone.


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: varför bryr du dig vad jag lägger upp för bilder? snacka om att du intte har något liv :S som om du har snygga bilder själv, äckel!

2010-08-22 @ 20:12:02
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: sirus :D

hahaha wtf?! ARG EMMA :@

iallafall BÄSTABÄSTA MAYA! du är snygg och jag älskar dig, satt nyss och lyssnade på hilary också :D hihihi <3

2010-08-23 @ 18:29:02
URL: http://kalasklister.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ JÄVLA ÄCKLIG JÄVLA ÄCKEL. DU ÄR FET OCH FUL HATAR DIG GÅ OCH DRÄNK DIG HORJÄVEL. HOPPAS DU BLIR VÅLDTAGEN OCH MÖRDAD NÅN VACKER DAG!!!!"

2010-08-23 @ 21:06:45
URL: http://KISSIES.SE

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0