cover up these scars

tjafaaN!

det är höst. på riktigt. mysigt egentligen, men jag kan inte säga att jag är glad. hatar att ha på mig massor med feta kläder, känner mig bara fet då. hatar att frysa, hatar att vara varm. sådär lagom ska det vara. IMORGON åker jag med ballen och emelie till fastladet, ska bli så jävla skönt. på fredag har jag en date med siri efter att hon slutat skolan, vi ska köpa löshår. sen ska vi äta tacos. vet inte när sosso slutar, men hoppas att hon följer med också. vi tre är fan o s l a g b a r a.  löshår & färga håret på fredag, can't wait. hoppas det blir bra! jag vet att det blir bra. jag är alltid bra.

jag vet inte vad jag vill, men nu skiter jag i det. kör hårt bara. det som händer händer, vad fan ska jag göra åt saken. listen to your ♥

klockan 1 kommer hovslagaren. PUSS PÅ LIVET :*


saknar dig babygirl.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0