so sick

åååååååh arjhrgjgbgjbngmnfkh :@ vill bara slå nån.

jag har typ halsfluss eller något, har så jävla ont i halsen. kan inte äta eller dricka eller leva eller någonting. mitt huvud dunkar, känns som en rejäääääääl baksmälla. tack för den. känns som att något slagit mig i skallen. kan inte tänka, allt är bara jävla deg. har sovit jätte mycket, ändå är jag skit trött. skulle kunna lägga mig ner och sova när som, men jag SKA inte för då kommer jag väl inte kunna sova inatt. har varit ensam i 2 dagar nu. blir tokig. haha jävla emokiiid. jävla dimma. måste plugga, men det tänker jag inte göra fören någon tvingar mig, alltså aldrig. DAMPDAMPDAMPDAMPDAMP.

jag vill bara ha en jävla massa iskall glass. har tänkt göra te hela dagen men jag orkar inte. orkar ingenting. SLÅ MIG.

det här jävla dampinlägget är chrisoffers skiter i om jag stavar fel's fel. han är mitt no.1 fan alltså. ÅÅÅÅH. fan vad underbart det är. orkar inte ens hålla ögonen öppna. VILL BARA SPY PÅ DIG.

jag är beroende av människor och jag är beroendeframkallande, great match. ska på cross i helgen, om jag är frisk. annars får jag ännu mer damp. fiiiiiiin människa jag är. helt jävla underbara eller. vavava. geeeeeeeh. saknar dig som fan. vet inte vem dig är, saknar så jävla många. vill ba slå ihjäl alla. mig själv. idiot. äpplen, jag hatar äpplen.

SERIÖS. sömntablett. jag älskar alla puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:(

Kryaaaaaa <3

2010-09-22 @ 19:40:27

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0