the party is in you

jag är fan sjuk. sjukt sjuk. men det gillar vi. sjukt i huvudet pratar jag om, inte typ förkyld. fast det är jag med. anyway. igår var typ hälften av vår fina frisör klass hemma hos annie och försfestade, riktigt mysigt vare. jag bella och julia tog en jogging tur till donken, skämde ut mig lite (bara kul) joggade hem, käkade. blåbärspaj, så jävla gott. ät det, på donken. njuuuuuut. mmmmmmm. gott. fan nu vill jag ha det.
seeeen gick vi ner till hamnplan, ett mysigt gäng var vi fan. gick in, blev mosad av allt folk. jag tillbringade kvällen med att leta efter vänner, hälsa på vänner och hitta nya vänner. kl 1 stängde skiten, ut. tappar bort mina vänner, vara med andra vänner. ballen tog sina skor (som satt på mina fötter) så jag hade fine ö&b strumpor på mig. pratade, skrattade. blev trött, gick hem å sov. sov typ 2 timmar, sen gick jag till skolan. fönade hår hela dagen. åt lasagne. hämtade grejer vid annie. pratade med bästa förstående vännen christoffer (kan inte stava ditt jävla namn) duschade, åt chips, drack massor med mjölk (arg mamma) pratee med fine människor in tha conmputer. nu ska jag sussssse snart. susse länge. puss på kudden.
jag älskar att krama människor. puss på livet.

Kommentarer
Postat av: sirisirii

låter som du hade riktigt kuuul! VAD GLAD JAG BLIIIIR PUSSPUSPSPUSPUSPUS JAGSAKNAR IHJÄL MIG <3333333333333333333333333333333

2010-09-13 @ 18:03:25
URL: http://kalasklister.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0