break me shake me

nununu ska jag kolla på beverlly hills 90210. eller nej, jag pratar med min dad CHRISTOFFER. givande konversation, han är dum i huvudet precis som jag. as bra. vi pratar om ingenting. typ asdassdsdjs. eheheh. kekekek... återigen as bra.
jag är trött, men jag kan inte sova. jag vill inte sova, jag vill inte vakna. JAG SKA VA HAPPYFACE fan. skärp dig. i morgon ska jag fan pussa på mina hästar, rida. fortsätta med bantingen, jag och min soulmate ska fixa tvättbräda till jul, kommer bli as bra.
konstigt inlägg. jag är konstig. knas. boll. jag älskar mina vänner, ssuqpuss.
sofie & jag goa & gla'a




Kommentarer
Postat av: Sofie

saknar dig min vän <3

2010-08-28 @ 08:21:04
URL: http://thislullaby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0