Sug på den.

Hallå där. Det var jävligt länge sedan.
På tisdag börjar jag skolan, fan vad det suger. Fan vad allt suger. Alla suger, jag suger. Jag hatar gotland, alla kåta jävlar på gotland. Usch jävla emo-inlägg. Det gillas, punkt
Jag saknar Åkersberga, saknar mina älskade vänner som faktiskt tycker om mig. Inte bara är kåta. Hah, människor på gotland har typ inga känslor. Jag har inga känslor. Alla ba HEJ fram med handen vad heter du? Hur mår du? Här säger alla typ tja.. tänker "usch jag hatar dig" & går. Okänsliga gotland. Jävla fitt ö.
Gårdagen var fan grym... eller? Cyklade typ 5 km på en halv punkterad cykel, sen orkade jag inte längre så då gick jag 2 km. Sen kom Ninas pappa å ba HEJ vill du åka med? Jag ba jo. Så fick jag åka tillbaka typ hela vägen, sen fick jag skjuts dit jag skulle :) snacka om onödigt med motion.
Snart ska jag cykla typ 1,3 mil. Sen ska jag jobba. Är verkligen inte taggad inför skolan, jag gillar verkligen inte våran klass, ingen sammanhållning alls. Alla typ hatar varandra, haters. Jag hatar ingen.
FYFAN vad jag saknar er. Saknar hela jävla äckliga berga med.

Kommentarer
Postat av: SIRIII

jag saknar dig din jävla gotlänning!

kom hit snart, annars kanske jag skickar ??HÄXAN pårej!! <33

2010-08-19 @ 11:14:09
URL: http://kalasklister.blogg.se/
Postat av: SIRIII

du är fin.

2010-08-19 @ 11:50:51
URL: http://kalasklister.blogg.se/
Postat av: Sofie

saknar dig med ! snart kommer jag fan och släpar dig tillbaka hit.... <3

2010-08-19 @ 17:20:36
URL: http://thislullaby.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0