tagga torsdag!

japp. på gotland festar vi på torsdagar å går i skolan dagen efter. så jävla knas. knasiga människor, älskar't. sitter hemma hos gustav, river hela hans lägenhet, ser förjävligt ut här. pga mig. JA. bara mig. krävs mycket för att stå ut med mig, jag ba kastar mitt liv runt omkring mig. jag gör frukost, men den jävlen har satt barnlås på ugnen.. good choice. jordgubbs te i all ära, det är fan inte speciellt gött. ändå är jag inne på 3e glaset snart, ska bara dricka upp det 1a.. EHEH.
om ett tag. typ hundra timmar. ska jag till stan å handle, sen ska jag till moe, sen ska vi handle ännu mer. sen ska jag träffa underbara fina otroliga människor. ÅÅÅÅÅÅÅH puss på livet. idag är jag glad.
försöker hitta camen på denna dator. men den vill inte.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0